måndag 17 december 2012

Konstigt

Hur stora rubriker det kan bli med pepparkaksgubbar och mörka lucier etc... Allt upprör allt o alla.
Jag är inte rasist säjer alla men......

Jag är absolut inte heller rasist men våra seder och bruk i vårt hemland ska vi vara rädda om, men då menar jag inte att vi inte kan ha en färgad lucia!

Hur många av oss åker inte utomlands o ligger i solen för att få bli solbrända och känna sej fräsch, många med mej tror jag!

Negerbollar har det alltid hetat för mej och det heter det fortfarande och jag tycker ju om negerbollar hur kan man va rasist då?

Tänk om man kunde fokusera på vad som är vad egentligen inget tjafs som det är just nu överallt i media.

Och hur många av oss är egentligen "helsvenskar" bara en bråkdel tror jag!

Usch jag börjar att bli mörkrädd vart vårt land är på väg, verkar ligga mycket hat under ytan...hoppas de kvävs innan det når ytan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar