söndag 31 maj 2015

Mors dag

Tiden läker alla sår.
Stämmer inte alls men man lär sej att leva med såren som blir till ärr och alltid finns som en påminnelse av allt man får genomgå i livet.

En av de saker som jag fått genomgå är då min mamma gick bort😢 det är sex år sedan men jag saknar henne fortfarande otroligt mycket, även fast vi bodde de sista åren 60 mil från varann så fanns ju telefonen som tur var💞 nu hjälper ingen telefon men hon finns alltid med mej ändå men jag saknar att berätta alldagliga saker för henne.

Morsdag är en sådan dag då det blir extra jobbigt. Mamma❤️

Även jag är ju mamma och blev firad av min Ida med nybakade scones och present, tack älskade barn. Anja hade sin pappahelg och kom hem nu ikväll och grattade.
Stora tjejen Sandra är ju mamma själv o blev firad av sin familj💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar