söndag 4 januari 2015

Nytt år, nya utmaningar

För några dagar sedan åkte Sandra med familj hem, huset blir tomt o tystare. Mina "småtjejer" e ju kvar hemma som tur är.
Har ju fått träffa mina små barnbarn nästan i två veckor o de e ju bara så underbara. Prinsessan Vanessa är verkligen en prinsessa. Vacker och envis till tusen❤️
Jasmina har även hon blivit mera med under dessa veckor.
Lustigt men ja kan fortfarande höra Jasmina då hon gnyr💞

Anja har vart på återbesök till sin trevliga läkare, fick positivt besked om att hon får börja vara med på idrotten igen och även andra träningar förutom ridning!! Helst ska man inte rida alls enl honom🙈
Återbesök igen om 6 v!

Ett beslut är taget idag!!!
Känns tufft men det blir så.
Jag ska lämna bort min Bangsibang! Vi har haft problem det senaste året med att han lyssnar dåligt, ska inte skylla på hästen det är snarare jag som brustit i ledarskap. O det här är en konsekvens som jag får ta. Inga problem med att rida i paddock men ut....
Sopar inte mina problem under mattan utan nu är det dax att lyssna på vad min hjärna säjer o inte hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar