torsdag 25 december 2014

Tiden

Nu så är vi mitt i julen.
Jag tycker om julen, o iår har jag tagit med mina minstaste flickor till min stora flicka så iår har hela familjen vart samlad❤️ Lilla Vanessa var inte speciellt förtjust i tomten men det gav med sej till slut.Massor av klappar hade tomten med sej..
Jag har slutat att ge en massa julklappar, pengarna räcker inte till helt enkelt! Men jag hoppas att mina tjejer är glada ändå, våra julklappar går i hagen året om dvs hästarna.

Tankar kommer o går som vanligt och jag upphör aldrig att förvånas över beteenden. Jag själv är absolut inte perfekt på något sätt men jag försöker minimera att mina egenheter inte ska gå ut över andra.

Läser om minnena om tsunamin för 10 år sedan. Tragiskt. jag tror att dessa människor får en helt annan syn på livet och tar tillvara på livet på ett annat sätt. De har fått känna alla känslor som finns under en kort period som många inte får känna under en livstid!

Ser fram emot ett nytt spännande år😊 undrar vad det för med sej❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar