fredag 31 oktober 2014

: Frustrationen växer

>
> Ibland så kommer det bara över mej hur ytligt det är...
> Hur många tänker..
> Vad som är viktigt ...
> Livsviktig träning.....
> Dieter i massor......
> Får eller inte får, för vems skull??
> Ursäkter hit och dit...
> Egoism.....
>
>
> Då man som jag lever tillsammans med en liten fin människa som har haft en ätstörning gör att jag kräks på detta!
> Hon mår bra nu men den som haft en ätstörning har tyvärr den med sej i bagaget med allt vad det innebär.
> Jag tycker synd om de som behöver leva sitt liv med att tänka på hur de ser ut, vad de stoppar i sej , vad folk runtikring tänker etc.
>
> Jag håller absolut med att det är bra att träna, bra att äta nyttig mat MEN det är lätt att det går överstyr åt det fanatiska hållet. Finns något som heter ortorexi oxå..
>
> Önskar och Hoppasav hela mitt hjärta bara att alla mår så bra som dom bara kan i sin situation!
>
> Sänder en varm tanke till barnens släktingar som genomgår en riktig pärs nu, kramar till er❤️
>
>
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar