tisdag 19 februari 2013

Förföljd!!

Känner mej totalt förföljd av kung Bore!
Vart jag än åker så är han efter mej!
Trodde jag skulle vara rätt säker 50 mil neråt från Tärnsjö men inte då...
Han har nog sett till att det kommit en halvdecimeter åtminstone...
Eller ska jag kanske vara glad över att ha en trogen vän?!?!?

Var nere i Sandvik hos min storasyster igår på middag, så trevligt så. Men kung Bore var även 10 mil från fågelfors så det var lite knepigt att ta sej hem i snöyra, men med sunt förnuft genom att inte köra som en galning så tog vi oss hem livs levande, skönt. Hade min pappa bredvid som guidade hem åh, så bra de går osv.. I själva verket var han nog livrädd:-)

I eftermiddag blir det att träffa en ny familjemedlem i släkten, Johans och Karins lilla Lilja. Min syster Lottas andra barnbarn. Så kul:-)

3 kommentarer:

  1. Snö överallt :( tänk att Lilja ledde namntoppen på tjej hos mig denna gång. Har inte hört nån som försvenskat Lilly hittills...kul att det blev en liten Lilja i småland istället då :) ha de gott å lämna kvar bore när du åker hemmåt;)

    SvaraRadera
  2. Är verkligen trött på snön nu, vill ju ha vår:-)
    Fick äran att träffa den lilla människan Lilja o hon var så söt och storasyster Nova söt och charmig som en sockertopp:-)
    Fjärde gången kanske de blir en Lilja, Martina? Har inte heller hört någon Lilja innan men det är ju fint. Ska verkligen försöka lämna min vän Bore här!!
    Har du skaffat nån blogg än?

    SvaraRadera
  3. Fjärde gången gillt blire nog inte..känns de som nu iaf ;) vår vår vår...ja har aldrig längtat som i år! Nä har inte hittat tiden att engagera mig i bloggandet än..de kommer nog..om några år eller så :p

    SvaraRadera